Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Новий логотип Санкт-Петербурга (Росія) викликав подив і критику
в Мережі. Про це повідомляє російський "Форбс".
Влада міста представили "мета-бренд"
міста. Створений в його рамках логотип являє собою "бірюзове сонце" —
круг з написом "Санкт-Петербург", шрифт якої повинен нагадувати про розвідних
мостах, пояснювали на презентації автори проекту.
Автором логотипу про Санкт-Петербурзі стало агентство SPN
Communications, яке напередодні виграло тендер на 109 тисяч доларів.
Величезна сума, яку влада виділила на створення логотипу,
багатьох росіян здивувала і насмішила. У Мережі стали з'являтися пародії — користувачі адаптували під концепцію
агентства назви інших міст.
Як раніше повідомляло видання "Коментарі", компанія Facebook Inc оприлюднила новий логотип для компанії, щоб відрізнити його від своїх додатків.
Новини партнерів
Новини