Понад 100 тис. дол: новий логотип Санкт-Петербурга викликав бурю в соцмережах

Новий логотип Санкт-Петербурга викликав бурю в соцмережах

Новий логотип Санкт-Петербурга (Росія) викликав подив і критику в Мережі. Про це повідомляє російський "Форбс".

Влада міста представили "мета-бренд" міста. Створений в його рамках логотип являє собою "бірюзове сонце" — круг з написом "Санкт-Петербург", шрифт якої повинен нагадувати про розвідних мостах, пояснювали на презентації автори проекту.

Автором логотипу про Санкт-Петербурзі стало агентство SPN Communications, яке напередодні виграло тендер на 109 тисяч доларів.

Величезна сума, яку влада виділила на створення логотипу, багатьох росіян здивувала і насмішила. У Мережі стали з'являтися пародії — користувачі адаптували під концепцію агентства назви інших міст.

 


Як раніше повідомляло видання "Коментарі", компанія Facebook Inc оприлюднила новий логотип для компанії, щоб відрізнити його від своїх додатків.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.
Поділитися