Рубрики
МЕНЮ
Екатерина Белоброва
Дослідний інститут Nielsen у березні 2020 року відзначив збільшення попиту на горілку в найбільших торгових мережах супермаркетів Росії. Про це повідомляє УНІАН, посилаючись на російські ЗМІ.
Так, продажи горілки за 23-29 березня збільшилися на 31% порівняно з аналогічним тижнем 2019 року, пива — на 25%, віскі — на 47%, ігристого вина — на 5%.
Директор по роботі з ритейлерами "Nielsen Росія" Костянтин Локтєв пов'язав зростання продажів алкоголю з його купівлею запас і закриттям закладів громадського харчування.
Незважаючи на істотний приріст продажів в останній тиждень березня, в цілому за місяць, за даними Росалкогольрегулювання, істотно зросли тільки продажу імпортного алкоголю, зокрема, віскі. Продаж горілки та вина або знизилися або майже не змінилися. Статистики по пиву поки немає.
Спікер Ради Федерації Валентина Матвієнко заявила, що росіяни стали частіше купувати горілку не тому, що стали більше пити, а замінюючи, таким чином, антисептики, яких у країні не вистачає і вони продаються за завищеною ціною.
Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" повідомляв, що в 2019 році українці витратили на лікеро-горілчану продукцію 15,6 млрд грн.
Новини партнерів
Новини