Наслідки скандалу: PepsiCo зупинила рекламу з Регіною Тодоренко після її засудження жертв домашнього насильства
Зі сторінки соку J7 видалили публікації з Регіною Тодоренко
Наслідки скандалу з колишньою ведучою популярного шоу "Орел і решка" Регіною Тодоренко ще не закінчилися. Компанія PepsiCo призупинила рекламну кампанію з її участю. Про це повідомили в російському виданні 360 з посиланням на слова директора з комунікаціями компанії PepsiCo Олександра Костикова.
За його словами, рішення прийняли з-за скандалу з участю Регіни Тодоренко — вона засудила жертв домашнього насильства і запропонувала поставити їм питання собі, чому їх б'ють. Після цього на провідну обрушилася громадськість в соціальних мережах, а тепер можна спостерігати і кар'єрні провали за некоректних висловлювань медіа-персони.
"Ми були дуже засмучені й навіть шоковані цими словами", — заявив Костіков з PepsiCo.
Мова йде про рекламну кампанію соку J7. У соціальних мережах вже бренду видалили фотографії, відеоролики та інші згадки Регіни Тодоренко. Серед майданчиків Instagram, ВКонтакте і YouTube.
Як повідомляв портал "Коментарі", YouTube проведе безкоштовне онлайн-захід з показом фестивального кіно протягом 10 днів наприкінці травня.