Рубрики
МЕНЮ
Антон Корнилов
Наслідки скандалу з колишньою ведучою популярного шоу "Орел
і решка" Регіною Тодоренко ще не закінчилися. Компанія PepsiCo призупинила рекламну кампанію
з її участю. Про це повідомили в російському виданні 360 з посиланням на слова
директора з комунікаціями компанії PepsiCo Олександра Костикова.
За його словами, рішення прийняли з-за скандалу з участю
Регіни Тодоренко — вона засудила жертв домашнього насильства і запропонувала поставити їм
питання собі, чому їх б'ють. Після цього на провідну обрушилася громадськість в
соціальних мережах, а тепер можна спостерігати і кар'єрні провали за
некоректних висловлювань медіа-персони.
"Ми були дуже засмучені й навіть шоковані цими словами",
— заявив Костіков з PepsiCo.
Мова йде про рекламну кампанію соку J7. У соціальних мережах вже бренду
видалили фотографії, відеоролики та інші згадки Регіни Тодоренко. Серед
майданчиків Instagram, ВКонтакте
і YouTube.
Як повідомляв портал "Коментарі", YouTube проведе
безкоштовне онлайн-захід з показом фестивального кіно протягом 10 днів
наприкінці травня.
Новини партнерів
Новини