ДУМКИ

: Рішення влади плодять корупцію і ризики зараження

20-05-2020 08:05

0

З 22 травня в Україні мають намір дозволити рух міського наземного громадського транспорту, а з 25 травня – роботу метрополітену. Все – з певними обмеженнями. Економіст, кандидат наук з держуправління, співорганізатор всеукраїнського руху #saveФОП Сергій Доротич розповів виданню «Коментарі», що влада обіцяла відкрити ще й міжобласні та міжнародні перевезення. Але обіцянку, схоже, виконувати не має наміру.

"Наша найбільша складність, найбільша біда – це безвідповідальна, некомпетентна влада.

Ще 14 травня пройшли консультації, які тривали більше шести годин. Підприємці переконували представників Мінінфраструктури та головного санітарного лікаря України Віктора Ляшка відкрити з 22 травня не тільки міські та міжміські, але і – обласні та міжнародні перевезення. І ми отримали відповідну обіцянку. Яка, судячи з усього, не буде виконана.

Відкриття легальних перевезень потрібно і для того, щоб ті, хто надає такі послуги, почали отримувати зарплату, перераховувати гроші в бюджет, і для того, щоб ті, хто отримує послуги – мали можливість комфортного і безпечного пересування. Фактично мова йде про те, щоб взяти під контроль поширення коронавирусной інфекції. Якщо хтось думає, що люди не переміщаються по Україні, вони помиляються. Люди переміщаються – на особистому транспорті, пішки. І по цьому переміщенню немає контролю.

В якому стані людина їде на приватному транспорті? Є ознаки захворювання? Хто це контролює?

Крім того, процвітають нелегальні перевезення. У той же Київ в'їжджають всякого роду транспортні засоби, завантажені понад норми. Битком набиті людьми. При цьому легальні перевезення заборонені.

Між тим, саме у легальних перевізників можна перевірити, чи забезпечуються заходи контролю і безпеки. Чи є скринінг, захисні маски і рукавички, дезінфектори. Все те, чого немає у нелегальних перевізників.

Я – роботодавець. Мені важливо, щоб співробітник добирався до мене на виробництво безпечним транспортом. Щоб він не заразився по дорозі, добираючись до місця роботи з допомогою нелегальних перевізників, без гарантії безпеки.

Все це ми пояснювали нашому головному санлікарю. Аргументів проти не було. Як не було їх і щодо важливості відкриття міжобласних та міждержавних перевезень. Подивіться, що відбувається зараз в Шегинях, де відкрили пішохідний перехід! Як там ходять по головах, як вже криміналізували потоки. Як туди добираються, щоб пробитися в ту ж Польщу "на полуницю" всілякими нелегальними перевезеннями зі всіх куточків України! А якщо б це був офіційний автобус – все було б цивілізовано, контрольовано.

Від того, що відбувається – виграють і наші нелегальні перевізники, і польські офіційні, які підхоплюють наших трудових мігрантів – і везуть до місця призначення. Тоді як це міг би бути наш легальний перевізник, який заплатив би податки нашій державі.

Практично всі дії влади щодо карантинних заходів не витримують критики. Всі рішення непродумані. А їх скасування – спізнілі і виключно під тиском громадськості та бізнес-спільноти. Все – через вимоги, акції, протести. Саме так ми домагалися відкриття ринків, літніх майданчиків при кафе і ресторанах. Тепер ось боремося за транспортні перевезення, ярмарки. Все – з боєм. А наскільки розумніше б було дозволити й контролювати, ніж заборонити і тішити себе думкою про безпеку. Тоді як безпеки цієї немає – плодиться корупція, зростають ризики зараження через нелегальні потоки".



Новости партнеров


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!