Рубрики
МЕНЮ
Модельєр, дизайнер Андре Тан розповів виданню «Коментарі», як вплинув карантин на продаж одягу, і висловив думку, чому зараз виграв його величність споживач
"Наші магазини працюють більше чотирьох тижнів у Києві, більше п'яти – по всій країні. Перші півтори тижні падіння продажів склало 63%, якщо порівнювати з червнем 2019 року. Але зараз тенденція покращилася і падіння до аналогічного періоду минулого року – лише на 23%.
Люди скучили за красивим платтям, люди скучили за чимось літнім, новим. Коли настає літо, дуже хочеться гарний сарафан в горошок.
Але дуже сильно змінилося споживання. Якщо раніше жінки купували 3-4 недорогих сукні, то зараз вони набувають одну, максимум – дві, але з хорошої, добротної тканини. Вони вибирають менше fashion, більше – стильних, практичних речей. Купують ті речі, які можна передати, образно кажучи, з покоління в покоління.
Змінився глобальний тренд. Якщо раніше всі хотіли постійно переодягатися у щось нове, то зараз – краще купити одну річ, але якісну, хорошу, дорогу.
На початку літа ми зробили те, чого не робили ніколи – запропонували знижки від 20 до 50%. Ми просиділи три місяці на карантині, і у нас величезна кількість товарів на складі. Крім того, зараз – не час високих цін. У підсумку виграв тільки його величність споживач.
Ну, а для мене найголовніше – що жінки не втратили смак до нових суконь. Я припускав, що люди будуть думати про побутові питання, а не про красу і новий образ. Але я радий, що помилявся".
Новости партнеров
Новини