comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

ДУМКИ

Іван Ліптуга : У туризму України є три головних проблеми

03-09-2020 15:09

0

comments1291

Іван Ліптуга

президент Національної туристичної організації України

Про проблеми, з якими стикаються підприємці, що мають відношення до туристичної галузі, виданню «Коментарі» розповів президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга

"Сектор туризму досить різноманітний і представлений туристичними операторами, турагентствами, екскурсоводами, готелями та іншими типами розміщення, туристичними інформаційними центрами, транспортними компаніями і т.д. Відповідно рівень завдань, відповідальності і проблем у цих типів підприємців абсолютно різний. Але якщо спробувати узагальнити, то можна позначити загальну проблематику.

По-перше, це недосконалість законодавчої бази, в якій закладені колізії та протиріччя, що за замовчуванням робить 95% суб'єктів туристичної діяльності порушниками закону. Це стосується і непрацюючих, по суті, ліцензійних умов туроператорів. І непрацюючої, по суті, обов'язкової зоряної категоризації готелів. І багато інших деталей, які вимагають елементарного наведення порядку в поняттях і питаннях регулювання цього ринку.

По-друге, сектор туризму представлений на 99% малим і середнім бізнесом, а також самозайнятим населенням. Розвиваючи кожен свою послугу, в цілому вони формують комплексний туристичний продукт дестинації (певна територія зі всілякими зручностями, засобами обслуговування і послугами для забезпечення всіляких потреб туристів - ред.). Тому загальний імідж дестинації і макро економічна ситуація сильно впливають на кожного суб'єкта в ланцюжку турпродукту. І тут вкрай важлива роль DMO, так званих організацій з управління та маркетингу дестинацій, які грають лідируючу і консолідуючу роль в туризмі, формують маркетингову стратегію і займаються комплексним просуванням туризму в кожному регіоні або локації. Проблема України в тому, що DMO відсутні в законодавчому полі. Як результат - немає системного і комплексного підходу до маркетингу територій. Тому малий і середній бізнес розрізнений - і вирішує свої проблеми самотужки. Втрачає, звичайно, дестинації в цілому.

По-третє, - відсутність адекватної статистики, яка давала б можливість бізнесу аналізувати туристичний ринок. Неможливо чимось ефективно управляти, якщо ми не можемо це елементарно навіть порахувати".

***

Раніше Іван Ліптуга оцінив дії української влади щодо підтримки туристичної галузі, яка страждає від ударів корона-кризи.

Новости партнеров

comments.ua
comments.ua
comments.ua
comments.ua

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!