logo_ukra

Coinspot 24.10.2020

BTC/USD

13050.49

ETH/USD

414.62

LTC/USD

58.63

НБУ 24.10.2020

USD/UAH

28.50

EUR/UAH

33.70

RUB/UAH

0.38

comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

ДУМКИ

Андрій Кривонос: В Україні обрали найлегший, але не вірний шлях змін

16-10-2020 11:10

Андрій Кривонос

голова директорату Асоціації франчайзингу України, віце-президент Асоціації інвесторів в Україні

Глава Директорату Асоціації франчайзингу України, віце-президент Асоціації інвесторів в Україні Андрій Кривонос впевнений, що нам давно пора переходити до правильної економіці, в якій «многоходовкі» мають більше сенсу і якості на майбутнє

Американське озброєння, британські катери, турецькі безпілотники. Чому практично кожен візит українського президента приносить дохід тим, країнам, які він відвідує, але не нам? Чому ми підписуємо контракти, в яких практично немає українських складових, беремо кредити, щоб тут же влити їх в чужі економіки? Як виправити ситуацію?

Ось, що думає з цього приводу глава Директорату Асоціації франчайзингу України, віце-президент Асоціації інвесторів в Україні Андрій Кривонос:

"Ми обрали найлегший шлях змін - "одноходовкі": хочемо літак - беремо кредит і є літак, хочемо "давеліни" - підписуємо договір і отримуємо їх, хочемо щось - витрачаємо готові гроші і отримуємо. У нормальному житті і правильній економіці "многоходовкі" мають більше сенсу і якості на майбутнє.

Тим більше, що приклад такої роботи в нашій економіці вже є - Крюківський вагонобудівний завод. Потрібні оновлені вагони метро - спочатку підтримуємо і розвиваємо виробничі потужності, потім отримуємо вагони. Потрібні вагони для "Укрзалізниці" - завод вже зробив 20 з 90 пасажирських вагонів для АТ.

Визначення стратегічних галузей і фінансове підживлення їх дасть шанс отримати країні сучасні технічні засоби. Важливо визначитися з галузями. Ми багато говоримо про авіацію, суднобудування і ракетобудування. Ось їх і кредитуйте, фінансуйте, а також допомагайте отримати фінансування на виробництво потрібних коштів - і вертольоти для МВС (замість французьких), і катери для прикордонників, і суховантажі, і багато іншого, на що вже йшли кошти кредитів і технічної допомоги.

"Многоходовкі" можуть бути ще більш тривалими: виділення землі, створення умов інфраструктури, розвиток виробництва, розвиток супутніх виробництв, отримання результату. І фінансову участь держави може бути на різних етапах. І чим етап буде раніше, тим менше потрібно бюджетних коштів, а результат буде тим же.

Перехід до такому способу побудови фінансової підтримки галузі є наступним етапом впровадження середньострокового бюджетного планування - бюджетування державних фінансів на 3 роки дає шанс вибрати і підтримати перспективні галузі, а не "смикатися" в пошуку сьогохвилинних рішень".

Новости партнеров

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!