logo_ukra

Coinspot 02.03.2021

BTC/USD

49030.48

ETH/USD

1571.11

LTC/USD

181.35

НБУ 02.03.2021

USD/UAH

28.05

EUR/UAH

33.80

RUB/UAH

0.40

comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

ДУМКИ

Олексій Кузнєцов : Майбутнє настало. Хочемо ми цього чи ні

30-10-2020 10:10

0

Олексій Кузнєцов

переможець першого сезону талант-шоу Х-фактор, оперний співак, тенор

Які нові можливості відкрила перед артистами корона-криза? Чому важливо використовувати ці можливості? Які нові напрямки (формати) слід розвивати? Своєю думкою з виданням "Коментарі" поділився переможець першого сезону талант-шоу Х-Фактор в Україні, оперний співак, тенор Олексій Кузнєцов

"Пандемія відкрила величезну кількість нових можливостей для Артистів. Наприклад, оперні співаки зазвичай роблять відео записи виключно для нових прослуховувань, або тоді, коли записують новий альбом. Зараз же вони отримали можливість навчатися, репетирувати, виступати і проводити майстер класи онлайн. На сьогоднішній день це не тимчасова необхідність - це нова реальність.

Артисти отримали можливість навчатися управляти своїм брендом, покращувати його і виходити на новий рівень. Онлайн платформи раніше не в повному обсязі використовували свій потенціал. Зараз ми бачимо, на що здатні соціальні мережі, YouTube, TikTok, Zoom, Skype і FaceTime.

Чому важливо використовувати ці можливості? Не тільки тому, що Артист зобов'язаний бути публічним. Це можливість покривати великі території. Бути одночасно в різних країнах і навіть континентах. Це також нові, ні з чим незрівнянні відчуття. Інша енергія. Можливість пізнавати і творити.

У цьому є багато як плюсів, так і мінусів. Я бачу що в найближчому майбутньому людина, що не має електронний профіль, не зможе влаштуватися на роботу, вступити і вчитися у вищих навчальних закладах, не зможе бути публічною. Для Артиста це основоположні канони. На даний момент це так, і технології будуть тільки розвиватися і вдосконалюватися, покриваючи все більше і більше.

На мою думку, нові напрямки можна визначити на дві категорії.

Перша категорія - та, яка привертає до себе велику аудиторію. Вони успішні, добре продаються і мають добре налагоджену і оновлювану систему подачі і продажу інформації для великої аудиторії.

Друга категорія відноситься до того, що раніше було не так важливо і охоплювало певну аудиторію - людей, які в народі діляться на групи за інтересами. Зараз це дуже перспективний напрям, який активно розвивається. Наприклад, Ви можете отримати іноземну освіту, не виходячи зі своєї квартири. Раніше це було неможливо. Можна брати уроки в реальному часі і вчитися чому завгодно, перебуваючи на різних континентах, в різних часових поясах.

Так, можливо хтось практикував подібні методи і раніше. Але тоді це були корпоративні заходи, а зараз - це стиль життя. Це жодним чином не може замінити реальне спілкування, але відкриває нам нові можливості для осягнення і створення нових ідей для майбутніх поколінь.

Майбутнє настало. Хочемо ми цього чи ні. Як було раніше - вже не буде. Як я сказав раніше, пандемія дала нам багато плюсів і мінусів. Головне, вона змінила життя мільярдів людей і дала їм нові можливості для пізнання та розвитку. Однозначно 2020 рік ми з Вами запам'ятаємо надовго".

Новости партнеров

comments.ua
comments.ua
comments.ua

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!