Карантин показав, що в будь-якому бізнесі виживе лише той, хто мислить креативно

Як змінюються фешн-індустрія, світ фотографії в зв'язку з корона-кризою? Чи відкриваються якісь нові можливості, або мова виключно про проблеми? Своєю думкою з виданням «Коментарі» поділився Вадим Яцун - медійний фотограф, який працював з багатьма вітчизняними зірками, експерт ряду телепроектів

Індустрія однозначно змінилася. Безумовно, відбулося зниження продажів. Багато працівників сфери позбулися роботи.

Але разом з цим відбувся розвиток в діджитал сфері. Покази колекцій почали робити онлайн. Бренди стали сильніше піклуватися про продажі в інтернеті. І це - важлива зміна!

Карантин показав, що в будь-якому бізнесі виживе лише той, хто мислить креативно. Те, що відбувається, безперечно б'є по гаманцю як дизайнерів, так і споживачів. Але одночасно і чистить ринок від дизайнерів-одноденок!

***

Раніше Вадим Яцун прокоментував тенденцію походу українських артистів в політики і чиновники.

Читайте также