ДУМКИ

Генрі Штеренберг : Від символу корупції — до символу свободи: як Україна стала брендом спротиву та гідності

04-08-2025 12:08

50

Генрі Штеренберг

Голова Інвестиційного комітету «Клуб Мерів України», генеральний директор EoTU Inc. та почесний президент WTC Kyiv, підприємець і міжнародний бізнесмен

До 2014 року світ майже не знав, де розташована Україна. Сьогодні ми стали символом свободи й опору. Цей бренд оплачений дорогою ціною — і тепер його потрібно посилювати щодня.

В першу чергу, я вважаю, що найголовніший актив нашої країни сьогодні – це бренд Україна. 

Якщо до війни, до Криму (мова йде про анексію української Автономної Республіки Крим і міста Севастополя. Була проведена рф в лютому-березні 2014 року і не була визнана більшою частиною міжнародного співтовариства. - Прим. ред.), почну звідти, я приїжджав до Нью-Йорка на зустріч, і люди навіть не знали, де Україна знаходиться.

До війни, великої війни, ми були відомі як "війна, корупція, проституція", на жаль. Сьогодні ми виглядаємо в світі як країна, яка поєднує в собі демократію і свободу. І це безцінно для нас, як для країни.

Ніщо інше, з моєї точки зору, не може зрівнятися з цим брендом, який сьогодні ми заробили жахливою ціною. І моє завдання – тільки збільшувати розмір цього бренду по всьому світу. Це робота. І вона – нелегка.



Новости партнеров


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!