Рубрики
МЕНЮ
До 2014 року світ майже не знав, де розташована Україна. Сьогодні ми стали символом свободи й опору. Цей бренд оплачений дорогою ціною — і тепер його потрібно посилювати щодня.
В першу чергу, я вважаю, що найголовніший актив нашої країни сьогодні – це бренд Україна.
Якщо до війни, до Криму (мова йде про анексію української Автономної Республіки Крим і міста Севастополя. Була проведена рф в лютому-березні 2014 року і не була визнана більшою частиною міжнародного співтовариства. - Прим. ред.), почну звідти, я приїжджав до Нью-Йорка на зустріч, і люди навіть не знали, де Україна знаходиться.
До війни, великої війни, ми були відомі як "війна, корупція, проституція", на жаль. Сьогодні ми виглядаємо в світі як країна, яка поєднує в собі демократію і свободу. І це безцінно для нас, як для країни.
Ніщо інше, з моєї точки зору, не може зрівнятися з цим брендом, який сьогодні ми заробили жахливою ціною. І моє завдання – тільки збільшувати розмір цього бренду по всьому світу. Це робота. І вона – нелегка.
Новости партнеров