Замість літаків – поїзди і "розумні" багажні бирки: представник Air France-KLM розповів про майбутнє авіасполучення

Портал "Коментарі" продовжує спецпроект "Comm:Corp" – цикл інтерв'ю з представниками глобальних іноземних компаній в Україні та дипломатами, за підсумками чого редакція розробить план інвестиційного розвитку країни. Герой нашого нового інтерв'ю – Франк ван 'т Хоф, комерційний директор Air France-KLM Group in CIS and Ukraine. Франк майже 25 років працює в сфері авіаперевезень. До приїзду в Україну працював в Амстердамі, Найробі, Сінгапурі, Бангкоці, Джакарті, Тегерані і Алмати, де обіймав посади в сфері управління доходами, продажів і маркетингу. Про український ринок авіаперевезень і чому ми всі можемо найближчим часом пересісти на потяги - читайте в інтерв'ю з нашим героєм.

СПЕЦПРОЕКТ "Comm:Corp"

"Українці дуже серйозно ставляться до роботи. І це добре..."

– Франк, 7 жовтня авіакомпанії KLM Королівські Голландські Авіалінії виповнилося 100 років. Сьогодні ви є єдиною в світі авіакомпанією, що досягла такого ювілею, яка продовжує працювати під своєю початковою назвою і зі своїми первинними цінностями. Коротко схарактеризуйте вашу компанію.

– Ще в 1919 році перший керівник KLM Альберт Плесман мріяв про "повітряний океан, який об'єднає всіх людей". Але поряд з такими мріями йшли притаманні Нідерландам гостинність та підприємництво. KLM – це, насамперед, фокус на клієнта, інновації та сталий розвиток. І сьогодні ми є самим клієнтоорієнтованим, інноваційним та ефективним європейським перевізником, який твердо стоїть на ногах і готовий до виконання нових завдань.

– Яких бізнес-стратегій ви дотримуєтеся в Україні?

– Це універсальна бізнес-стратегія, яка полягає в тому, щоб зберігати кращі традиції компанії, високі стандарти обслуговування клієнтів на всіх рівнях надання послуг: починаючи від покупки квитка і закінчуючи одержанням багажу. До традицій ми додаємо інновації і високі технології, турботу про навколишнє середовище і соціальну відповідальність. Для нас, на жаль, неможливо мати окрему для кожної країни бізнес-стратегію на її власній мові з усіма деталями. Але ми прислухаємося до людей в Україні, намагаємося адаптувати свої послуги там, де це можливо.

– Чи комфортно в Україні вести бізнес? Чи були складнощі?

– Я провів три роки в Україні. Це був чудовий час. Мене оточували сильні люди, сильна команда, яка дозволила мені швидко адаптуватися і досить легко вести бізнес.

– Як вам працюється з українцями? Можете оцінити їх з професійної точки зору?

– В українському офісі компанії всі співробітники, за вийнятком мене, - українці. З ними здорово працювати. Українці дуже серйозно ставляться до роботи. і це добре. Вони знають, як налагодити комунікацію з клієнтами. Для мене це великий досвід.

генеральним директором Данон в Україні Наталі Алькер яка розповіла, як компанія зі світовим ім'ям бореться з підводними течіями українського бізнесу і в чому секрет успіху її команди.

Також ми поспілкувалися з директором з розвитку бізнесу Huawei Україна Олександром Сербиним, який повідав, як великі компанії-постачальники рішень відчувають себе на українському ринку, чи є перспектива у програми "Держава в смартфоні", а також пояснив чому українцям поки не потрібна мобільний зв'язок п'ятого покоління.