Головна Статті Інтерв'ю 2019 Замість літаків – поїзди і "розумні" багажні бирки: представник Air France-KLM розповів про майбутнє авіасполучення
commentss Інтерв'ю Всі новини

Ексклюзив Замість літаків – поїзди і "розумні" багажні бирки: представник Air France-KLM розповів про майбутнє авіасполучення

Портал "Коментарі" продовжує спецпроект "Comm:Corp" – цикл інтерв'ю з представниками глобальних іноземних компаній в Україні та дипломатами, за підсумками чого редакція розробить план інвестиційного розвитку країни. Герой нашого нового інтерв'ю – Франк ван 'т Хоф, комерційний директор Air France-KLM Group in CIS and Ukraine. Франк майже 25 років працює в сфері авіаперевезень. До приїзду в Україну працював в Амстердамі, Найробі, Сінгапурі, Бангкоці, Джакарті, Тегерані і Алмати, де обіймав посади в сфері управління доходами, продажів і маркетингу. Про український ринок авіаперевезень і чому ми всі можемо найближчим часом пересісти на потяги - читайте в інтерв'ю з нашим героєм.

16 жовтня 2019, 14:00 comments14666
Поділіться публікацією:
Замість літаків – поїзди і "розумні" багажні бирки: представник Air France-KLM розповів про майбутнє авіасполучення

СПЕЦПРОЕКТ "Comm:Corp"

"Українці дуже серйозно ставляться до роботи. І це добре..."

– Франк, 7 жовтня авіакомпанії KLM Королівські Голландські Авіалінії виповнилося 100 років. Сьогодні ви є єдиною в світі авіакомпанією, що досягла такого ювілею, яка продовжує працювати під своєю початковою назвою і зі своїми первинними цінностями. Коротко схарактеризуйте вашу компанію.

– Ще в 1919 році перший керівник KLM Альберт Плесман мріяв про "повітряний океан, який об'єднає всіх людей". Але поряд з такими мріями йшли притаманні Нідерландам гостинність та підприємництво. KLM – це, насамперед, фокус на клієнта, інновації та сталий розвиток. І сьогодні ми є самим клієнтоорієнтованим, інноваційним та ефективним європейським перевізником, який твердо стоїть на ногах і готовий до виконання нових завдань.

– Яких бізнес-стратегій ви дотримуєтеся в Україні?

– Це універсальна бізнес-стратегія, яка полягає в тому, щоб зберігати кращі традиції компанії, високі стандарти обслуговування клієнтів на всіх рівнях надання послуг: починаючи від покупки квитка і закінчуючи одержанням багажу. До традицій ми додаємо інновації і високі технології, турботу про навколишнє середовище і соціальну відповідальність. Для нас, на жаль, неможливо мати окрему для кожної країни бізнес-стратегію на її власній мові з усіма деталями. Але ми прислухаємося до людей в Україні, намагаємося адаптувати свої послуги там, де це можливо.

– Чи комфортно в Україні вести бізнес? Чи були складнощі?

– Я провів три роки в Україні. Це був чудовий час. Мене оточували сильні люди, сильна команда, яка дозволила мені швидко адаптуватися і досить легко вести бізнес.

– Як вам працюється з українцями? Можете оцінити їх з професійної точки зору?

– В українському офісі компанії всі співробітники, за вийнятком мене, — українці. З ними здорово працювати. Українці дуже серйозно ставляться до роботи. і це добре. Вони знають, як налагодити комунікацію з клієнтами. Для мене це великий досвід.

picture

"Після введення безвізу українці стали літати частіше..."

– Як би ви схарактеризували галузь авіаперевезень в Україні?

– Я бачу, що український ринок дуже швидко розвивається. Останнім часом сюди дуже швидко заходять авіакомпанії. Крім того, швидко розвивається IT-сектор. Це важливий фактор. Адже останнім часом авіаперевезення та IT тісно пов'язані, що дозволяє поліпшити комунікацію з клієнтами і якість сервісу. Також сприятливо на галузь вплинуло введення безвізового режиму з Європейським Союзом.

– Ваша компанія веде бізнес в Україні з 1992 року. Ви були у нас до і після введення безвізу. За вашими спостереженнями, чи стали українці частіше літати в Європу за останні два роки?

– Так, після введення безвізу українці стали літати частіше, ми зафіксували збільшення пасажиропотоку.

– Чи вдарив по компанії візит в Україну лоукостів? Чи відчуваєте конкуренцію?

– Лоукости створили новий сектор ринку в Україні. У них абсолютно інша бізнес-модель: вони працюють на короткі дистанції і перевозять пасажирів від точки "А" в точку "В". У нас інша бізнес-модель: ми розглядаємо Амстердам як головний хаб, звідки можна полетіти в дуже віддалені місця. Крім того, вони пропонують низькі ціни, ми ж – компанія, яка надає повний спектр послуг, у тому числі для корпоративних клієнтів. Звичайно, деякі українці перейшли на лоукости. Але все ж у нас є клієнти, які нам вірні.

– Чи плануєте відкривати прямі перельоти з інших міст України – Харкова, Одеси, Львова?

– Ні, найближчим часом не плануємо. Але ми тісно співпрацюємо з МАУ. І завдяки цьому охоплюємо більшу кількість українських міст. Приміром, українець може вилетіти з Одеси в Київ, а потім з нами – в Амстердам і далі.

picture

"Поїзди замінять літаки на коротких дистанціях в найближчому майбутньому"

– Які світові тенденції розвитку галузі авіаперевезень? Які тренди зараз існують?

– Перша тенденція – це зробити перельоти більш екологічно безпечними. На авіаційну галузь припадає приблизно 3% всіх викидів CO 2. В першу чергу, мова йде про оновлення авіапарків і використання більш безпечного біоавіапалива. Так, наша компанія активно інвестує в оновлення літаків. У нашому авіапарку вже 13 економічно вигідніх літаків В787-9 Dreamliner, 29 червня 2019 року прибув перший літак Boeing 787-10 Dreamliner. Крім того, ми активно використовуємо біопаливо. З 2016 року рейси KLM з Лос-Анджелеса в Амстердам частково заправляються з використанням такого палива. На даний момент KLM є єдиною європейською авіакомпанією, що виконує міжконтинентальні рейси з використанням екологічного біоавіапалива.

На початку червня 2019-го КLM взяла на себе зобов'язання в найближчі 10 років закуповувати 75 тисяч тонн авіаційного біопалива в рік. Крім того, мова йде про використання екологічно чистих продуктів харчування на бортах літаків і скорочення кількості відходів. Ми вже подали майже 10 мільйонів сендвічів в упаковці з перероблених матеріалів. У 2018 році обсяг відходів скоротився на 9%, а 28% відходів було перероблено. Друга тенденція – це розвиток орієнтації на клієнтів, майже персонального підходу до кожного. Зараз все зводиться до персонального підбору квитків і пакетів послуг.

– Поговоримо про майбутнє авіасполучення. Будуть авіаперевезення користуватися популярністю і далі або їх замінить інший вид транспорту?

– У найближчому майбутньому може спостерігатися тенденція заміни перельотів на короткі дистанції поїздками на поїздах. Авіа- і залізничне повідомлення можуть об'єднатися. Наприклад, ми зараз вже скасували короткий щоденний переліт з Брюсселя в Амстердам, а замість цього запустили потяг. Так, люди, використовуючи квиток KLM, можуть сісти на поїзд, доїхати до Амстердама, а звідти – літаком у будь-яку точку світу. Ми тільки почали рухатися в цьому напрямку, але не виключено, що поїзди замінять літаки на коротких дистанціях у найближчому майбутньому. Крім того, варто очікувати подальшого впровадження в авіа все нових і нових напрацювань IT. Це дозволить прискорити багато процесів і підвищити якість надання послуг.

А могли б привести приклади впровадження IT сфери авіаперевезень?

За останні роки KLM розробила ряд мобільних додатків, які полегшують бронювання квитків, реєстрацію, пошук багажу і надають пасажирам інформацію про рейси в режимі реального часу. Були створені інтерактивна карта Schiphol Airport Map для зручної навігації в аеропорту Схіпхол, особистий голосової асистент Google з штучним інтелектом, мобільний додаток з доповненою реальністю для оцінки параметрів ручної поклажі за допомогою камери телефону, "розумна" багажна аудіобирка з вбудованим GPS-модулем і динаміком, що виконує функції персонального аудіогіда по Амстердаму. І надалі такі технології будуть продовжувати впроваджуватися в галузь авіаперевезень.

ДОСЬЄ

picture

Франк ван 'т Хоф (Frank van 't Hof) має ступінь магістра в області економетрики Університету Амстердама.

У 1995 році, після трьох років в IT-індустрії, він приєднався до відділу управління доходами компанії KLM.

До приїзду в Україну працював в Амстердамі, Найробі, Сінгапурі, Бангкоці, Джакарті, Тегерані і Алмати і займав кілька посад у сфері управління доходами, продажів і маркетингу.

Зараз Франк займає посаду Commercial Director CIS Air France-KLM

Нагадаємо, раніше портал "Коментарі" в рамках спецпроекту "Comm: Corp" публікував інтерв'ю з генеральним директором Данон в Україні Наталі Алькер яка розповіла, як компанія зі світовим ім'ям бореться з підводними течіями українського бізнесу і в чому секрет успіху її команди.

Також ми поспілкувалися з директором з розвитку бізнесу Huawei Україна Олександром Сербиним, який повідав, як великі компанії-постачальники рішень відчувають себе на українському ринку, чи є перспектива у програми "Держава в смартфоні", а також пояснив чому українцям поки не потрібна мобільний зв'язок п'ятого покоління.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: comments.ua
comments

Обговорення

comments

Новини партнерів


Новини

?>
Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!