Головна Новини HI-tech технології «Каннські леви-2019»: 3 яскравих мобільних кейса від Burger King
commentss НОВИНИ Всі новини

«Каннські леви-2019»: 3 яскравих мобільних кейса від Burger King

Burger King був не тільки королем бургерів, але і королем креативу

28 липня 2019, 11:39 comments1587
Поділіться публікацією:








«Каннські леви-2019»: 3 яскравих мобільних кейса від Burger King

Фахівці мобільного маркетингу Go Mobile зробили добірку кейсів з фестивалю креативності "Каннські леви", який відбувся в цьому році.

"На минулому фестивалі Burger King був не тільки королем бургерів, але і королем креативу: цілих три рекламні кампанії від мережі вогняного фастфуду удостоїлися нагород журі", — йдеться в повідомленні.

Burger King — The Whopper Detour

Нагорода: Grand Prix

Категорія: Activation by Location

У США ресторанів Mcdonald ' s в два рази більше, ніж ресторанів Burger King. Та й додаток основного конкурента користувалося більшою популярністю.

Burger King, опинившись в ролі наздоганяючого, довелося придумати привертає увагу ідею і дати користувачам вагомий привід для завантаження програми.

Ідея

Звичний стиль рекламних кампаній Burger King по всьому світу — провокація і тролінг конкурентів, перш за все — mcdonald's.

Рішення

Креативщики Burger King перетворили кількісну перевагу найбільшого конкурента в своє власне, — всі ресторани mcdonald's стали точками контакту Burger King.

Інструменти

Споживачам пропонувалося замовити Воппер всього за один цент через додаток Burger King, але тільки в межах 600 футів (близько 183 метрів) від ресторанів mcdonald's. Після оформлення замовлення через додаток забрати його можна було в найближчому Burger King.

Кампанія просувалася в Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, а також через геоориентированные Foursquare і Waze. Додатково інтерес підігрівався партизанським зовнішнім освітленням та друкованою рекламою в New York Post.

Чому це спрацювало

Кампанія відмінно зіграла на цільову аудиторію — миллениалов і представників "покоління Z". Burger King вміло додав геймификацию до троллингу конкурента.

Результати

- 3,5 млрд показів;

- зростання згадок Burger King в Twitter на 818%;

- earned media — $40 млн;

- 1,5 млн завантажень додатків і перше місце в топі додатків App Store і Google Play;

- подвоєння продажів через додаток з показником ROI 37:1;

- поліпшення прогнозів зростання компанії: бази користувачів на 33% і доходів на $15 млн;

- найбільший піший трафік за останні чотири роки;

- потроєння продажів в період проведення кампанії;

- збільшення власного рекорду ефективності діджитал-кампанії в 40 разів.

Burger King — Burn that Ad

Нагорода: Silver Lions

Категорія: Technology

Бразильські фанати бургерів про програму Burger King небудь забували, або не знали про його існування зовсім, а маркетингові бюджети основного конкурента mcdonald's, в чотири рази перевищували витрати Burger King.

Ідея

Переконати любителів фастфуду переметнутися на бік Burger King, використовуючи для цього бренд конкурента. Як правило, з використанням технологій.

Рішення

Burger King додав в свій додаток AR. За допомогою доповненої реальності компанія перетворювала кожну рекламу mcdonald's в рекламу Burger King, використовуючи свою головну фішку в приготуванні бургерів — вогонь.

Інструменти

Burger King створив динамічну базу даних, за допомогою якої додаток распознавало будь-яку рекламу mcdonald's на будь-яких носіях і автоматично поджигало її. Нагородою за такий нереальний деструктив був купон на безкоштовний Воппер.

Чому це спрацювало

Склалися три компоненти: провокаційна механіка, паразитування на іншому відомому бренді і використання AR.

Результати

- 1 млн завантажень за місяць в регіоні;

- краще додаток App Store в категорії "Їжа та напої";

- збільшення продажів у додатку на 56,4%;

- 2,8 млн активних користувачів у додатку;

- акція зробила додаток Burger King самим скачуваним у світі;

- охоплення ЗМІ — 1 млрд показів;

- створення прилиплива асоціації, яка змушувала людей задумуватися про Burger King кожен раз, коли вони бачили рекламу mcdonald's.

Burger King — The Traffic Jam Whopper

Нагорода: Bronze Lion

Категорія: Activation by Location

Мехіко, столиці Мексики, сумно відома своїми нескінченними пробками, в яких люди проводять до п'яти годин.

Ідея

Доставка Вопперов голодним водіям прямо в пробку.

Рішення

Бренд використовував DOOH-рекламу, щоб розповісти водіям про можливість замовити їжу з доставкою в пробку. Заповітний бургер кур'єр привозив на мотоциклі.

Інструменти

Інтерактивні рекламні щити показували рекламу Burger King в пробках. На них показувалося очікуваний час "розсмоктування" пробки і персоналізовані апдейти про готовність замовлення і часу доставки.

Водіям в зоні доставки показувалися банери в додатку Waze і падали персоналізовані пуши c пропозицією замовити Воппер. В цілях безпеки була додана можливість голосового управління.

За допомогою Google Maps API відстежувати місце розташування водія і швидкість його руху: адреса доставки постійно змінювався. Найближчий ресторан вибирався автоматично в радіусі трьох кілометрів від водія.

Чому це спрацювало

Burger King перетворив вікно автомобіля у вікно видачі замовлення: доставка бургерів прямо в руки — що може бути краще? Як наслідок, водії економили час, з'їдаючи Вопперы прямо за кермом.

Результати

- збільшення кількості замовлень на 63%;

- зростання числа установок в день в 44 рази;

- головне фастфуд-додаток в Мексиці.

Раніше "Коментарі" повідомляли про те, що меморіальний музей у колишньому нацистському таборі смерті Дахау подав у суд на мережу закусочних Burger King за рекламу на своїй території.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!