Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Раніше компанія Ubisoft вже анонсувала гру Assassin's Creed Valhalla, повідомивши перші подробиці про геймплей і сюжет. У інтерв'ю порталу Game Informer креативний директор проекту Ашраф Ізмаїл пролив більше світла на систему прогресії.
Як розповів розробник, в Valhalla на першому місці стоїть сила, а не цифри. Також більше ролі гратимуть розблоковані вміння та екіпірування. "Частиною нашого нового погляду на елементи RPG і прогресію, я б сказав, став акцент не стільки на рівнях, скільки на відчутті сили. Ваша сила ґрунтується на отриманих навичках. Ось як ми дивимося на цей механізм у світі, де на перше місце виходять ваші здібності і те, що ви можете зробити", — повідомив Ізмаїл.
В попередній частині серії Assassin's Creed: Odyssey система прогресії заважала класичному прихованому проходженню. Щоб безшумно ліквідувати супротивників, геймерам доводилося підніматися навіть вище їх рівня, щоб наносити достатньо шкоди. Схоже, в Valhalla такої проблеми вже не буде. Креативний директор додав, що у персонажа залишиться звичний рейтинг сили, але він буде грати менше ролі, ніж у Odyssey.
Як повідомляло видання "Коментарі", Ubisoft анонсувала дату виходу Assassin's Creed Rogue.
Новини партнерів
Новини