KFC і Crocs створили взуття з ароматом смаженої курки
На взутті розміщені декоративні курячі ніжки
Популярний американський виробник гумового взуття Crocs і міжнародна мережа ресторанів KFC створили колаборацію у вигляді колекції літніх кроксів.
У рамках Тижня моди в Нью-Йорку, який завершився 12 лютого, Crocs і KFC представили модернізовану версію класичної моделі взуття Classic Clog. Новинка має червоно-білу підошву і прикрашена принтом у вигляді шматочків смаженої курки.
Більше того, в комплекті до "кроксів" йде прикраса, дуже схожа на курячу ніжку з KFC. Саме вона виділяє спокусливий аромат, який збережеться в будь-яку погоду. Але виробники на всяк випадок відзначають, що аксесуар не є їстівним.
Відомо, що в продаж взуття надійде вже цієї весни, а придбати пару можна буде за 60 доларів (майже 1500 гривень).
Посмотреть эту публикацию в InstagramПубликация от HYPEBEAST Kicks (@hypebeastkicks)
Нагадаємо, що всесвітньо відомий французький будинок моди Louis Vuitton представив колекцію гумових чобіт під назвою "Дощ".
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що голлівудська актриса і співачка Дженніфер Лопес анонсувала запуск власної взуттєвої лінії.