KFC і Crocs створили взуття з ароматом смаженої курки

На взутті розміщені декоративні курячі ніжки

Популярний американський виробник гумового взуття Crocs і міжнародна мережа ресторанів KFC створили колаборацію у вигляді колекції літніх кроксів.

У рамках Тижня моди в Нью-Йорку, який завершився 12 лютого, Crocs і KFC представили модернізовану версію класичної моделі взуття Classic Clog. Новинка має червоно-білу підошву і прикрашена принтом у вигляді шматочків смаженої курки.

Більше того, в комплекті до "кроксів" йде прикраса, дуже схожа на курячу ніжку з KFC. Саме вона виділяє спокусливий аромат, який збережеться в будь-яку погоду. Але виробники на всяк випадок відзначають, що аксесуар не є їстівним.

Відомо, що в продаж взуття надійде вже цієї весни, а придбати пару можна буде за 60 доларів (майже 1500 гривень).

Посмотреть эту публикацию в Instagram

@kfc and @crocs have joined forces for a playful take on the Classic Clog. Celebrating the signature Kentucky Fried Chicken, the shoe features a white Croslite foam base in a fried chicken print, co-branding on the rivet and the sole, and two Jibbitz made to resemble and smell like fried chicken. Expect it to arrive sometime this Spring for $60 USD.⁠⠀ Photo: KFC/Crocs

Публикация от HYPEBEAST Kicks (@hypebeastkicks)

Нагадаємо, що всесвітньо відомий французький будинок моди Louis Vuitton представив колекцію гумових чобіт під назвою "Дощ".

Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що голлівудська актриса і співачка Дженніфер Лопес анонсувала запуск власної взуттєвої лінії.