Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Популярний американський виробник гумового взуття Crocs і міжнародна мережа ресторанів KFC створили колаборацію у вигляді колекції літніх кроксів.
У рамках Тижня моди в Нью-Йорку, який завершився 12 лютого, Crocs і KFC представили модернізовану версію класичної моделі взуття Classic Clog. Новинка має червоно-білу підошву і прикрашена принтом у вигляді шматочків смаженої курки.
Більше того, в комплекті до "кроксів" йде прикраса, дуже схожа на курячу ніжку з KFC. Саме вона виділяє спокусливий аромат, який збережеться в будь-яку погоду. Але виробники на всяк випадок відзначають, що аксесуар не є їстівним.
Відомо, що в продаж взуття надійде вже цієї весни, а придбати пару можна буде за 60 доларів (майже 1500 гривень).
Нагадаємо, що всесвітньо відомий французький будинок моди Louis Vuitton представив колекцію гумових чобіт під назвою "Дощ".
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що голлівудська актриса і співачка Дженніфер Лопес анонсувала запуск власної взуттєвої лінії.
Новини партнерів
Новини