Взуттєвий бренд Jimmy Choo створив колекцію косметики

Це буде перша б'юті-лінійка бренду

Популярний британський бренд Jimmy Choo, який спеціалізується на виробництві взуття, аксесуарів і парфумерії, вирішив підкорити ринок косметики і випустив свою б'юті-лінійку. Про це повідомляє видання 23-59.

В дебютну колекцію косметики увійшли помади в 10 відтінках, 8 кольорів лаків для нігтів і 6 нових парфумів. Всі новинки мають надзвичайно красивий дизайн, адже творці намагалися зробити косметику справжньою прикрасою туалетного столика.

Помади поміщені в золотисті футляри, прикрашені сферами, а лаки для нігтів продаються в скляних багатогранних пляшках. До речі, нові засоби мають ще й легкий аромат парфуму Iris Crush, заснований на нотах ірису і фрезії. Також в лінійку увійшли парфуми I Want Oud і Amber Kiss

Відомо, що придбати новинку поки можна тільки в лондонському універмазі Harrods.

Нагадаємо, що Amazon і eBay звинуватили в продажі косметики із вмістом ртуті.

Раніше видання "Коментарі" повідомляло про те, що популярна американська співачка Селена Гомес запускає власну лінію косметики.