Головна Новини Бізнес економіка Стало відомо, які імпортні продукти можуть подорожчати під час карантину в Україні
commentss НОВИНИ Всі новини

Стало відомо, які імпортні продукти можуть подорожчати під час карантину в Україні

Експерти назвали продукти зі споживчого кошика населення, довгострокових запасів яких немає в країні

23 березня 2020, 15:10 comments3101
Поділіться публікацією:
Стало відомо, які імпортні продукти можуть подорожчати під час карантину в Україні

У зв'язку з карантином в Україні через коронавірус у дефіциті можуть виявитися деякі імпортні продукти. Про це йдеться у статті "Коментарів".

Говорячи про продукти, аналітик "Центру біржових технологій" Максим Орищак радить звернути увагу на овочі й фрукти, м'ясо і рибу, вершкове масло. Ці групи товарів, що входять в споживчий кошик населення, їх імпортують, і, на думку експерта, довгострокових запасів цієї продукції в країні немає.

"Не виключено, що ціни на ці продукти зростуть, – прогнозує Орищак. – Спекулянти завжди швидко реагують на підвищений попит з боку населення і намагаються заробити в період ажіотажу. Думаю, не слід говорити про те, що варто зовсім не робити запаси, щоб охолодити запал спекулянтів. Напевно, тактика помірного накопичення продуктів харчування буде більш правильною. Хоча б тому, що якщо купувати всі продукти на тиждень, це скорочує кількість контактів з іншими покупцями в магазинах в найближчому майбутньому".

При цьому, продовжує Орищак, треба зазначити, що істотного попиту на продукти в Україні все ж немає хоча б тому, що немає зайвих грошей на формування довгострокових запасів. Люди живуть від зарплати до зарплати, бо на полицях в магазинах достатньо їжі. На думку експерта, українці швидше перейдуть на модель помірного споживання їжі, переглянувши свої раціони в меншу сторону, ніж побіжать за продуктами вже зараз.

"Словом, чекаємо зростання цін, але не критичного, так як платоспроможність населення не зростає, – резюмував Максим Орищак. – Підвищення вартості на товари позначиться сильним осіданням з продажу в цілому, тому рітейл буде вести політику ціноутворення акуратно. Що стосується держави, то на поточний момент воно має проводити інформаційну підтримку населення: регулярно інформувати про ситуацію за кордоном, чітко проговорювати очікування та ризики економіки, озвучувати економічні й соціальні перспективи країни. Потрібно враховувати, що різні інформаційний вкидання як з боку ЗМІ й вітчизняних експертів, так і з боку аналітиків сусідніх країн за ситуації в Україні, деколи можуть спотворювати ситуацію в бік негативної. Тому потрібно чітко давати відповіді на найбільш актуальні питання. Чи будуть вчасно платити пенсії? Чи не позначиться ситуація на банківському секторі? Чи варто чекати відсутність товарів у магазинах? І так далі".

Раніше "Коментарі" писали, як коронавірус вплине на економіку України: названі сценарії можливих економічних наслідків.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Новини партнерів


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!