Реформа колл-центрів: українців будуть консультувати через популярні месенджери
Централізація процесів дозволить досягти підвищення ефективності і поліпшить якість роботи операторів
Міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет сьогодні, 20 листопада, заявив, що незабаром в нашій країні запустять підтримку українців через популярні месенджери. У свою чергу класичні колл-центри будуть реорганізовані. Про це Дмитро Дубілет написав на своїй сторінці в соціальній мережі.
Так, за словами міністра, централізація процесів дозволить досягти підвищення ефективності, що, відповідно, позитивно позначиться на якості роботи.
"Я здивувався, коли виявив, що в Кабміні працює понад 50 різних колл-центрів. Майже кожен колл-центр — це купа зайвого дорогого устаткування, а також операторів та їх начальників. Зараз ми запускаємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу Президента і митниці. Потім, протягом року, заберемо в єдиний центр все інше", — зазначив Дмитро Дубілет.
Чиновник також додав, що тепер оператори колл-центрів будуть працювати більш оперативно, тому що спілкуватися з українцями вони будуть не через запити і телефонні дзвінки, а за допомогою месенджерів, що в рази прискорить процес вирішення того чи іншого питання.
з проханням виділити йому охоронців. При цьому в Управлінні спростували інформацію про прохання.