Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
31-річна американська поп-співачка Ріанна здивувала своїх шанувальників новою колекцією прикрас, в які додала соціальний посил. Про це повідомляється на сторінці Instagram-аккаунта бренду Fenty, що належить зірці.
У колекцію увійшли масивні сережки, кільця, підвіски, брошки, які покликані підкреслити красу темношкірих жінок. Вироби виконані з чорної смоли і скла, прикрашені кристалами та камінням Swarovski. На деяких з них зображено портрет жінки у профіль. Вартість прикрас становить 340-530 доларів, придбати їх можна на офіційному сайті бренду.
Моделями рекламної кампанії стали темношкірі жінки, чиї образи були доповнені екстравагантними зачісками та яскравим макіяжем.
Посил, який знаменита співачка внесла в лінійку прикрас, полягав у тому, що нова історія бренду Fenty буде створюватися через призму погляду в минуле.
Нагадаємо, Ріанна опублікувала на своїй сторінці в Instagram фотографію дівчинки, яка як дві краплі води схожа на саму знаменитість.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що прийомна дочка Анджеліни Джолі і Бреда Пітта вирішила відкрити бізнес і випустила свою лінійку прикрас.
Новини партнерів
Новини