logo_ukra

Coinspot 27.11.2020

BTC/USD

16877.08

ETH/USD

506.95

LTC/USD

68.95

НБУ 27.11.2020

USD/UAH

28.60

EUR/UAH

34.05

RUB/UAH

0.40

comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

ДУМКИ

Лідія Таран: Великі національні канали – це супермаркети, а блогери – це авторські магазини

20-07-2020 12:07

comments1133

Лідія Таран

телеведуча, куратор благодійного проєкту «Здійсни мрію»

Ведуча ТСН на 1+1, куратор благодійного проекту «Здійсни мрію» Лідія Таран розповіла виданню «Коментарі», як змінюється телеформат і чому він крутіше за блогерство

"Традиційного телевізійного формату вже давно не існує. Він видозмінюється одночасно з тим, як розвивається сфера комунікацій і, зокрема, блогерство.

На жаль, жоден з українських блогерів не є широким майданчиком для представлення всіх точок зору. Блогерство – це, як правило, авторська журналістика, точка зору або ідеологічна позиція, яку підтримує конкретний блогер. А телевізійні методи представлення різних позицій – більше відповідають журналістським стандартам. До того ж – тележурналісти мають обов'язок перевіряти достовірність інформації та розрізняти фейки. На жаль, блогери нерідко нехтують цими правилами та публікують неперевірену інформацію просто заради хайпи і додаткових переглядів.

І телевізійники, і блогери працюють в інформаційному полі, але ми робимо це набагато ширше і більш узагальнено.

Великі національні канали – це супермаркети, в яких можна знайти все: там є різні відділи, зокрема – великі відділи з новинами. А блогери – це авторські магазини, де є локальні продукти. І там, і там можна знайти продукти, але ці продукти різні – різні масштаби продажів, різна аудиторія.

Крім цього, мова йде про взаємодоповнюючі сфери. Телебачення зараз живе не тільки в "ящику". Воно опанувало різні майданчик – і соцмережі, і великі відеоплатформи. До речі, на ютуб-каналі ТСН – понад двох мільйонів передплатників.

Блогери можуть стати телеведучими, тому що їм цікаво отримати цей досвід, тому телемайданчики – ширше за обсягом. Телеведучі поєднують свою роботу з блогерством, щоб тісніше і ближче спілкуватися зі своєю аудиторією.

Авторитетні блогери приходять як спікери на телевізійні ток-шоу. А ці ток-шоу допомагають робити їх більш відомими. Тому це швидше співробітництво".

Новости партнеров

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!