ДУМКИ

Олександр Лієв : Карантин вихідного дня - дієва міра для боротьби з турбізнесом, а не з коронавірусом

10-11-2020 08:11

0

Олександр Лієв

екс-міністр курортів і туризму Криму, голова Асоціації індустрії гостинності України

Чи зможе туристична сфера витримати другу хвилю корона-кризи та карантину? Які обмеження були б допустимі, а які - ні в якому разі не можна вводити? Своєю думкою з виданням «Коментарі» поділився глава Асоціації індустрії гостинності України (АІГУ) Олександр Лієв

"Туристичну сферу накрив (і продовжує накривати) вал банкрутств за фінансовими результатами цього року. І те, що влада погрожує карантином вихідного дня, лише збільшить кількість банкрутств.

У серпні-вересні здавалося, що здоровий глузд переміг. Що влада все ж змінить акценти в боротьбі з ковідом, перейшовши від боротьби з турбізнесом - до заходів щодо попередження пандемії. Але знову звучать пропозиції про карантин - тепер вихідного дня.

Ось тільки для бізнесу карантин вихідного дня - ще гірше, ніж карантин в цілому. Працювати в будні дні, коли немає клієнтського потоку, а потім закриватися у вихідні, що приносять основний дохід, це для турсфери ще гірше, ніж закритися повністю. Адже витрати, які доведеться нести в будні дні (утримання команди і не тільки) можна було компенсувати у вихідні. Але цього нас хочуть позбавити.

Найприкріше, що немає відчуття, ніби це рішення корисно для суспільства, для боротьби з ковідом. Акцент треба робити на локалізації людей, у яких діагностовано ковід. А не на локалізації всіх.

Тим часом, особливої локалізації хворих ковідом не відбувається. Їх змушують ходити в лікарню, стоять в чергах. Загалом, карантин вихідного дня - дієва міра для боротьби з турбізнесом, а не з коронавірусом.

Можна було б обмежувати чисельність людей. Ресторани та готелі досить налякані, натерпілися. Всіх санітарних заходів турбізнес чесно і якісно дотримується. Добре управляє чисельністю в закладах, не дозволяє переповнюватися. Ведеться якісна санітарна обробка, причому за свої кошти.

Адже є розумні варіанти. Наприклад, перейти на систему бронювання послуг. Наприклад, за 2 дня, щоб управляти потоком, в тому числі в ресторанах. Можна бронювати столики, інші послуги гостинності. Це в якійсь мірі простимулювало б і бізнес до якнайшвидшого переходу на онлайн плафторми, онлайн сервіси. Так само як відвідувачів - до цивілізованого способу бронювання послуг.

А тема з вихідним днем принесе 100% шкоду турбізнесу і не дуже допоможе зупинити зростання захворюваності".



Новости партнеров


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!