ДУМКИ

Олексій Кузнєцов : Що точно є в українського шоу-бізнесу, так це талановиті Артисти

26-11-2020 14:11

0

Олексій Кузнєцов

переможець першого сезону талант-шоу Х-фактор, оперний співак, тенор

Чим західний шоу-бізнес відрізняється від українського? Які важливі риси варто було б перейняти нашим артистам, не втративши при цьому свою ідентичність? Своєю думкою з виданням "Коментарі" поділився переможець першого сезону талант-шоу Х-Фактор в Україні, оперний співак, тенор Олексій Кузнєцов, який живе зараз в Нью-Йорку

Західний шоу-бізнес має багато відмінностей від українського, на мою думку. Перше і найголовніше - це якість продукту, що випускається. Друге (не менш важливе, особливо для Артиста) - це гонорар. Гонорари західних Артистів у багато разів перевищують показники гонорарів українських Артистів. Маркетинг, музичні платформи, звукозаписні лейбли з величезними ресурсами, соціальні мережі і багатомільйонна аудиторія слухачів і глядачів. Дисципліна, таймінг, неймовірна працездатність і організація всіх процесів. Все це має колосальне відміну від українського шоу-бізнесу. І це - лише мала частина...

Українському шоу-бізнесу не вистачає всього з перерахованого вище. Організація середнього рівня, іноді і нижче. Вкрай рідко зустрічається вище середнього. Якість музичного матеріалу. Маркетинг і багато іншого. Це не їх вина. Так влаштована система, в якій вони працюють.

Відсутність українських лейблів зі світовим ім'ям, музичних платформ, де Артисти можуть реалізовувати свій продукт. Рівень і якість концертних будівель і споруд. Це все вимагає великих інвестицій і розвитку.

Що точно є в українського шоу-бізнесу, так це талановиті Артисти, які намагаються створити якісний продукт в більшості випадків тільки своїми власними силами.

Потрібно використовувати всі доступні ресурси і підвищувати рівень культури в країні, значимість Артистів, які можуть конкурувати із західними музикантами на світовому рівні. Слід брати участь в міжнародних конкурсах, проектах і виводити українських Артистів на світову творчу арену.

На даний момент у зв'язку зі світовою пандемією, є можливість, використовуючи інтернет, YouTube та інші соціальні платформи і мережі, рухатися в даному напрямку. Створювати бренди у вигляді Артистів зі світовими іменами, які будуть асоціюватися з Україною. Так само, як українські спортсмени прославляють свою країну за її межами.

Потрібно мінятися не тільки в електронному світі, потрібно змінюватися внутрішньо і культурно на державному рівні. Вірю, що колись так і буде.



Новости партнеров


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!