Рубрики
МЕНЮ
Вже зрозуміло, що дистанційна форма роботи залишиться популярною навіть після того, як ми переможемо коронавірус. Як слід готувати до неї персонал, як вибудовувати корпоративну культуру? Своєю думкою з виданням "Коментарі" поділився Сергій Гайдайчук - засновник і президент найбільшого українського бізнес-клубу CEO Club Ukraine
"Ми в CEO Club Україна якраз провели нещодавно дві зустрічі, присвячені віддаленній роботі і її впливу на бізнес. Уже зараз багато компаній відзначають, що гібридний формат (частина персоналу - 100% офіс, частина - 50% офіс і 50% онлайн, частина - 100% онлайн) залишиться з ними і після пандемії.
Плюси і мінуси цього підходу відрізняються для конкретних людей і індустрій. Одним простіше збудувати баланс робота / життя, а хтось не може розмежувати роботу і будинок, і у них починається вигоряння або навіть депресія. Наприклад, IT-сфера перейшла на віддалений формат набагато легше інших, тому що у них був такий досвід. А ось тим бізнесам, де в основі лежить творчість, креатив - там без командної роботи лицем до лиця дуже складно.
Практика показала, що вкрай важливий зворотний зв'язок від топ-менеджменту. Причому, це повинні бути не листи або відеозвернення "до мас", а приватне, не поверховнє спілкування з кожним співробітником. Необхідно вводити чітке розмежування між роботою і будинком і допомагати тим, хто не може робити це самостійно.
Ще компанії переконалися, що комунікація онлайн вимагає певних навичок - передачі своїх думок та інформації за допомогою чітких і зрозумілих повідомлень.
Відповіді компаній на виклики, пов'язані з коронавірусом, власне і стають частиною нової корпоративної культури".
***
Раніше засновник міжнародного глянцю Бізнес WOMAN і міжнародного клубу BUSINESSWOMAN Club Анна Крисюк розповіла нашому виданню про зміни для бізнесу в цьому кризовому році і про висновки, які слід зробити.
Новости партнеров
Новини