logo_ukra

Coinspot 25.02.2021

BTC/USD

50174.41

ETH/USD

1618.45

LTC/USD

181.24

НБУ 25.02.2021

USD/UAH

28.10

EUR/UAH

34.15

RUB/UAH

0.40

comment

Рубрики

comment

МЕНЮ

ДУМКИ

Ігор Голубаха : Непродумані заяви завдають шкоди туристичній галузі

15-12-2020 13:12

0

Ігор Голубаха

голова Всеукраїнської Асоціації туроператорів

Голова Всеукраїнської Асоціації туроператорів Ігор Голубаха розповів виданню «Коментарі», які висновки туристична сфера може зробити з дуже непростого 2020 року. І які перспективи туризму в 2021-му

Висновки з року, що минає - найбільше туристична сфера настраждалася від непрофесіоналізму чиновників. Робилася непродумані, абсурдні заяви, які сильно шкодили туризму. Про те, наприклад, що ось-ось введуть ті чи інші обмеження. Приймалися і рішення про введення цих обмежень. Той же весняний локдаун завдав сильного удару по всій нашій сфері.

І прийдешній січневий локдаун (нагадаємо, уряд підтримав введення жорстких карантинних заходів по боротьбі з розповсюдженням COVID-19 в Україні з 8 по 24 січня 2021 року - ред.) - також завдасть. Особливо в ракурсі заяв деяких чиновників. Ходили чутки про те, що закриють транспортне сполучення, готелі. Людям це буквально вбивали в мізки. Подібний психологічний вплив, звичайно, не сприяв плануванню відпочинку. Не було (і немає) розуміння потоків - куди, коли і скільки туристів може попрямувати. Згідно з останніми даними, готелі і транспорт працюватимуть. Але хто дасть стовідсоткову гарантію?

Фактор невизначеності весь рік над нами - дамокловим мечем. Найчастіше туристи не мали поняття, буде чи ні їх чекати самоізоляція по прибуттю додому...

Комунікація з владою, начебто, була. Проводилися певні зустрічі. Але реалізація наших пропозицій, на жаль, залишає бажати кращого. Немає системності в підходах до розвитку туризму. Ініціативи на кшталт створення "туристичних магнітів" на регіональному рівні - належного ефекту не дали. Тому що немає стратегій, системності, немає зацікавленості окремих чиновників.

Ті туристичні оператори, ті турагентства, які вистояли в цьому кризовому році, стали працювати більш професійно. Провели чистку персоналу (залишилися дійсно цінні кадри), стали більше уваги приділяти маркетингу, рекламі, розвитку онлайн-платформ, новим пропозиціями, в тому числі з урахуванням епідемічної ситуації.

2020-й закінчується в стані невизначеності. У зв'язку з цим робити якісь прогнози на майбутній рік - вкрай складно. Хіба що висловлювати сподівання на те, що коронавірус переможуть, кордони відкриють, туристичні потоки - виростуть.

Але надії - це не стратегія. А зі стратегіями в ситуації загальної невизначеності і хаотичності дій нашої влади - проблема.

Новости партнеров

comments.ua
comments.ua
comments.ua
comments.ua

Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!