Рубрики
МЕНЮ
Легальні організатори азартних ігор, які є членами Ukrainian Gambling Council, підписали меморандум про рекламу азартних ігор. Чому це - хороша новина, і яка ще є на підході, порталу «Коментарі» розповів керівник Всеукраїнської Ради гемблінг (Ukrainian Gambling Council, UGC) Антон Кучухідзе
Для грального ринку України є дві хороші новини, дві актуальні теми.
Перша -11 брендів, які представляють 80% легального ринку азартних ігор в Україні та є членами UGC, підписали Меморандум про рекламу азартних ігор.
Він покликаний стати основою для спільного підходу організаторів азартних ігор в онлайн-та офлайн-реклами їх продуктів і послуг.
Серед основних положень:
- заборона реклами азартних ігор на радіо і телебаченні (в тому числі за допомогою кабельного, супутникового, IP-ТБ, онлайн-ТБ, мобільного ТБ, цифрового ефірного ТБ інших засобів передачі сигналу) з 6:00 до 23:00;
- заборона реклами на товарах (зокрема, одязі), призначених переважно для осіб віком до 21-го року;
- заборона реклами в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку.
Прописаний і ряд інших важливих моментів. Це - класний сигнал для держави, для громадськості, що ринок може всередині себе домовлятися, саморегулюватися, створюючи умови для цивілізованих правил гри. Вважаю, що таке підтвердження соціальної відповідальності - досягнення. Доказ, що в разі чутливих питань для ринку, всередині можна завжди домовитися, знайти спільну мову і рухатися далі.
Друга актуальна і хороша новина - окреслені терміни прийняття найважливіших для ринку змін до законодавства щодо оподаткування сфери азартних ігор.
Є оптимізм, що законопроект 2713-д, який ринок підтримує, і про який ми вже неодноразово говорили , буде прийнятий до 10 листопада. Це стане відмінним сигналом для іноземних операторів, збільшить можливості отримання більшої кількості інвестицій, продажу більшої кількості ліцензій. Як наслідок - більшого наповнення державного та місцевих бюджетів.
Новости партнеров
Новини