ДУМКИ

Валерія Толочина : Українці хочуть більше свободи вибору: якому контенту віддають перевагу

24-09-2025 13:09

0

Валерія Толочина

Маркетинг-директорка MEGOGO, продюсерка премій “Слушно”, Megogo Music Awards, власних проєктів та музичних шоу, керівниця соціальної ініціативи “Дивись як чутно”

Валерія Толочина розповіла, як змінилися уподобання українців та якому контенту надають перевагу:

Тренди медіаспоживання в Україні змінюються - останні дослідження і наші дані свідчать про зрушення у споживанні контенту. Ще кілька років тому серед уподобань українців домінували новини та телебачення, однак сьогодні все більше людей надають перевагу художньому кіно та серіалам. У часи постійного стресу та інформаційного перевантаження аудиторія шукає не лише факти, а й емоційну розрядку та відпочинок.

Разом із цим дедалі помітнішим стає запит на свободу вибору: люди хочуть дивитися саме те, що їм цікаво та у зручний час. З цим напряму пов’язана персоналізація, яка перетворюється на один із ключових стандартів ринку. Глядач уже не сприймає універсальних порад - йому потрібні індивідуальні релевантні добірки. 

Сильні позиції вже традиційно утримує спорт - це події спільного перегляду, емоції та драйв. Але сучасна аудиторія хоче більше, ніж просто якісну трансляцію: короткі огляди, добірки найкращих моментів та голів. Це формує цілу екосистему навколо спортивного контенту. Набирають обертів і інтерактивні формати телебачення, які створюють відчуття залученості.

Попит на контент “на ходу” зберігає динаміку зростання: аудіокниги, подкасти та освітні формати стають вибором тих, хто цінує мобільність і прагне поєднувати навчання чи розваги з повсякденними справами. Освітня категорія загалом перетворюється на один із перспективних сегментів. 

Водночас серйозним викликом залишається піратство. Йдеться не лише про економічні збитки для індустрії - легальний контент забезпечує якість, комфорт користувача й водночас робить внесок у розвиток культурного та освітнього середовища країни.




Новости партнеров


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!