Рубрики
МЕНЮ
0
Політтехнолог, політичний консультант, директор Агентства моделювання ситуацій
У 1987-1992 роках навчався в Інституті міжнародних відносин
З 2002 року директор Агентства моделювання ситуацій
Про президентський рейтинг.
Український інститут майбутнього спільно з «Нью Імідж Маркетинг Груп» у період з 15 до 24 травня 2021 року провели соціологічне дослідження серед 2400 респондентів щодо політичних рейтингів у країні.
Опубліковані цифри не просто дивують, а ставлять під сумнів їх достовірність.
Насправді, не має жодних підстав, як для збільшення рейтингу Зеленського, так і збільшення довіри до нього.
Але, за результатами цього дослідження рівень довіри до президента зріс з 29% у лютому до 39% у травні. Тобто, за чотири місяці Володимир Зеленський своїми діями не допустив підвищення ціни на газ, збільшення тарифів на комунальні послуги, збільшення безробіття, підвищення цін та зниження рівня життя українців. І саме тому, рівень довіри до нього зростає.
Але це ще не все, виявляється і голосувати за Зеленського у місяці травні хочуть 33% серед тих, хто визначився, а у лютому їх було 25%. Навіть група Рейтинг назвала 30,2% у травні, а Центр Разумкова у кінці квітня оприлюднив 28% тих, хто визначився. Порівнюючи ці цифри ми бачимо просто неймовірне зростання рейтингу Зеленського, яке пояснюють рішеннями РНБО України, що на мож думку, вже є сумнівним, бо реальних результатів, крім гучних заяв і домашнього арешт Медведчука нема.
То чому у соціологічних дослідженнях так зростає рейтинг Зеленського і рівень довіри до нього?
По-перше, команда президента, на мою думку, намагається створити віртуальну реальність не тільки для громадян, але й для самого Зеленського, щоб демонструвати свою ефективність і необхідність.
По-друге, ініціатори зростання рейтингу Зеленського, у такий нехитрий спосіб, вважають, що зможуть показати безальтернативність Зеленського і безперспективність його опонентів. Хоча інколи вони змушені показувати реальні тенденції для імітації правдивості рейтингу Зеленського.Так у цьому дослідженні, вперше Юлія Тимошенко вийшла на друге місце, і є зростання її рейтингу. Що цікаво, зростання рейтингу Тимошенко можна пояснити її активною позицією щодо продажу землі, яку не підтримує більшість громадян , але як тут може зростати рейтинг Зеленського, якщо він і є ініціатором продажу землі. Напевно це якась аномалія.)
І по-третє, я вже говорив і писав, що соціологічні дослідження, на жаль, будуть використовуватись в українській політиці, не як індикатори заміру реальною ситуації, а як інструмент у політичній боротьбі проти своїх опонентів, у залежності, хто замовник цих досліджень.
Новости партнеров
Другие материалы автора
Новости