Блог

Віталій Бала: Про рейтинги і політичну боротьбу

Навіщо витрачаються гроші на соціологічні дослідження

0

comments5443

Віталій Бала

Політтехнолог, політичний консультант, директор Агентства моделювання ситуацій

У 1987-1992 роках навчався в Інституті міжнародних відносин

З 2002 року директор Агентства моделювання ситуацій

Про рейтинги і політичну боротьбу.

На цьому тижні вже з'явилось три соціологічних опитування.

Першим презентував результати опитування КМІС, про що я вже писав 5 липня, але вчора група "Рейтинг" і сьогодні Українського інституту майбутнього за сприяння "Нью Імідж маркетинг груп".

Літо мало б бути спокійним, але політична активність, а подекуди імітація такої активності фіксується соціологічними опитуваннями все частіше і частіше. Складається враження, що ті, хто замовляє ці дослідження хоче нав'язати в інформаційному полі певні сенси, головний з яких, на мою думку, полягає в безальтернативності Володимира Зеленського.

За Володимира Зеленського, серед, тих, хто визначився, за результати цих досліджень готові проголосувати близько 30%, а найближчі конкуренти мають у двічі чи у тричі меншу підтримку.

У таких дослідженнях на опозиційному полі називають багато прізвищ щоб розтягнути електорат, а з боку владу у списку тільки одне прізвище, щоб унеможливити розтягування електорату.

У будь-якому випадку соціологічні дослідження вже остаточно, на мою думку, перетворились на технологічний інструмент політичною боротьби.



comments

Новини партнерів

comments

Інші матеріали автора


Новини

Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!