Рубрики
МЕНЮ
0
Політтехнолог, політичний консультант, директор Агентства моделювання ситуацій
У 1987-1992 роках навчався в Інституті міжнародних відносин
З 2002 року директор Агентства моделювання ситуацій
Про рейтинги і політичну боротьбу.
На цьому тижні вже з'явилось три соціологічних опитування.
Першим презентував результати опитування КМІС, про що я вже писав 5 липня, але вчора група "Рейтинг" і сьогодні Українського інституту майбутнього за сприяння "Нью Імідж маркетинг груп".
Літо мало б бути спокійним, але політична активність, а подекуди імітація такої активності фіксується соціологічними опитуваннями все частіше і частіше. Складається враження, що ті, хто замовляє ці дослідження хоче нав'язати в інформаційному полі певні сенси, головний з яких, на мою думку, полягає в безальтернативності Володимира Зеленського.
За Володимира Зеленського, серед, тих, хто визначився, за результати цих досліджень готові проголосувати близько 30%, а найближчі конкуренти мають у двічі чи у тричі меншу підтримку.
У таких дослідженнях на опозиційному полі називають багато прізвищ щоб розтягнути електорат, а з боку владу у списку тільки одне прізвище, щоб унеможливити розтягування електорату.
У будь-якому випадку соціологічні дослідження вже остаточно, на мою думку, перетворились на технологічний інструмент політичною боротьби.
Новини партнерів
Інші матеріали автора
Новини