Рубрики
МЕНЮ
Які нові медіа-ходи можуть використовувати (вже використовують) політики під місцеві вибори? Що з цього може спрацювати, що - ні (і чому)? Своєю думкою з цього приводу з виданням «Коментарі» поділився телеведучий, медіа-експерт Сергій Дойко
"Все, що ми вже сьогодні бачимо, наприклад, в столиці від потенційних кандидатів на пост київського міського голови або в депутати Київради - зовсім не нове. Білборди, численні інтерв'ю в ЗМІ (в основному в інтернеті і соціальних мережах), участь в радіо-і телепрограмах - це досить традиційний "джентльменський набір", який використовувався завжди.
Що на цей раз спрацює краще - однозначно сказати поки важко. Але ті матеріали або телепрограми, які містять в собі візуалізацію кандидату (його власне фото, новини з його власним фото, телепрограми за його участю, де є картинка) - зрозуміло, спрацюють, як спрацьовували не один рік. Адже виборець хоче бачити обличчя кандидата, чітко асоціювати його з його ж прізвищем. А далі, вже в кабінці для голосування, коли людина бачить це конкретне прізвище, спрацьовує пам'ять. Вона підкаже, де виборець бачив цього кандидата, що саме від нього почув. І голосування для такого претендента буде більш результативним.
З нових моментів, які, як я особисто знаю і чув, цікавлять окремих кандидатів "не з боязкого десятка" - безпосередня зустріч з виборцями у дворах. До того ж - при модерації такої зустрічі саме професійним телеведучим, який має досвід проведення подібних спілкувань кандидата з виборцями наживо. Адже все може статися: як компліментів купа прозвучати, так і помідорів відро полетіти в бік кандидата. Якщо ситуація з коронавірусом дозволить кандидату таке реалізувати, то, я переконаний, це стане для нього чудовою нагодою максимально показати себе і довести виборцеві, що він - сміливий, відкритий, відвертий. Що не боїться людей, готовий і надалі бути з ними - і для них у владі при будь-яких обставинах.
Ще один захід, який спрацює однозначно і дасть, до того ж, дуже непоганий рейтинг ЗМІ, які його зорганізує і проведе - дебати. Але, тут не все так просто. Як показує мій чималий досвід детального спостереження та консультування саме під час кампаній регіонального і місцевого рівня, як правило, кандидати люблять концентрувати увагу на собі. Тому, якщо хтось і погодиться на такі дебати, то інша людина, з якою було б дійсно цікаво подивитися цей батл, може просто відмовитися або красиво "з'їхати".
***
Раніше про те, чи спрацює екологічна ставка в боротьбі за Київ, розповів політолог Кирило Сазонов.
Також експерти оцінили тенденції місцевих виборів.
Новости партнеров
Новини