Гендиректор Renault в Україні Франсуа Маріот: "Ми вважаємо вас європейською країною і хочемо розвивати тут нашу присутність"

Герой нашого нового інтерв'ю – генеральний директор українського підрозділу Renault Франсуа Маріот. Він розповів, яким чином так звані євробляхи вбивають авто ринок в Україні, яким транспортним засобам віддають перевагу українці і що треба зробити, щоб залучити інвесторів з-за кордону

СПЕЦПРОЕКТ "Comm:Corp"

"Якщо ви думаєте, що тільки за рахунок ціни ви можете досягти високого рівня продажів, то ви глибоко помиляєтеся"

– Пане Маріот, як давно ви працюєте в Україні? Розкажіть про свої враження від нашої країни.

– Я працюю в Renault майже 30 років: з 1989 року. У свій час я працював в країнах Центральної Європи – Чехії, Словаччині, Угорщині, а також країнах колишньої Югославії. В Україні ж я працюю останні півтора року. Робота у вашій країні стала для мене цікавим викликом. Взагалі 2019-й – це найкращий рік у моїй професійній кар'єрі, і він пройшов в Україні. Тут у нас позитивно налаштована команда, згуртований колектив. До речі, в нашій команді всі українці, крім мене. Кожен з них приходить вранці з посмішкою на обличчі, вони взагалі весь час посміхаються, і атмосфера дуже дружня і комфортна. Тому мені страшенно подобається ця країна і її жителі. Моє життя в Україні – прекрасне. Коли я залишав Францію і переїжджав в Україну, колеги запитували мене: "О, Україна?! Ти впевнений? Там же війна". У розумінні французів Україна – це дуже-дуже далекий схід. І, якщо чесно, вони не особливо вникають в тонкощі політики, економіки та звичайного життя українців.

– Тобто можна сказати, що у Франції люди майже нічого не знають про Україну?

– Французи звикли дивитися на південь: Іспанія, Італія, тепло і мандарини. Вони також люблять дивитися на захід: океан, Америка. Але якщо ви запропонуєте їм поїхати на північ або на схід, вони будуть налякані і збентежені від такої пропозиції. Є такий фільм "Бобро пожалувати". Його сюжет – це історія одного хлопця, південного жителя, який поїхав на північ Франції. Весь фільм присвячений його страхам і переживанням з цього приводу. Фільм про подорож на схід навіть не знімали (сміється). Але я сам народився на сході Франції, і у мене подорож на схід не викликає проблем.

– Сміливий хлопець!

– Так, я такий (сміється). 16 років тому я був у Празі. І Чехія в той час була дуже схожа на нинішню Україну: люди були засмученими, дороги поганими, зарплати низькими. І тоді у всіх було відчуття, що треба щось міняти, треба знайти той стимул, який допоможе вивести країну з ями. І ось днями я читав статтю про Чехію. Економіка там росте, і в цій країні все добре. Сторінка перегорнута. Думаю, що для України настав час перегорнути сторінку. Майбутнє відкрито. Воно перед нами. Є багато речей, які можна зробити вже сьогодні. У цієї країни – величезний потенціал.

генеральним директором Данон в Україні Наталі Алькер яка розповіла, як компанія з світовим ім'ям бореться з підводними течіями українського бізнесу і в чому секрет її успіху команди.

Також ми поспілкувалися з директором з розвитку бізнесу Huawei Україна Олександром Сербіним, який повідав, як великі компанії-постачальники рішень почуваються на українському ринку, чи є перспектива у програми "Держава в смартфоні, а також пояснив, чому українцям поки не потрібен мобільний зв'язок п'ятого покоління.

Комерційний директор Air France-KLM Group in CIS and Ukraine Франк ван 'т Хоф розповів нам про український ринок авіаперевезень і пояснив, чому ми всі можемо найближчим часом пересісти на потяги.

А Девід О'Брайен, комерційний директор Ryanair, повідав, чому ірландська авіакомпанія не використовує українські літаки "Антонов" і як Ryanair висловлюється про МАУ.