У Мережі з'явилися фотографії загиблої команди "МАУ"
Всі члени екіпажу мали чималий стаж і досвід
Під час сьогоднішнього брифінгу "МАУ" після авіакатастрофи в Ірані в керівництві озвучили імена пілотів, які керували фатальним "Боїнгом". Всі члени екіпажу мали великий стаж і досвід.
Так, командир рейсу "Тегеран – Київ" Володимир Гапоненко провів у небі близько 11 600 годин, з яких 5500 годин – у якості командира. Практично всі польоти він здійснював на Boeing-737. Олексій Наумкіна, який був інструктором, відлітав майже стільки ж годин – близько 12 000. Стаж другого пілота Серзія Хоменко теж чималий: 7 600 годин нальоту на літаку Boeing-737. В "МАУ" виключають версію трагедії через помилки пілотів. У Мережі з'явилися фотографії загиблих співробітників "МАУ".
Володимир Гапоненко - командир
український лайнер зазнав аварії через "технічні проблеми" у тегеранському міжнародному аеропорті ім. Імама Хомейні. Але існує й інша версія. За інформацією йорданського видання Al-hadath, літак міг бути випадково збитий іранської ракетою.
Офіс генерального прокурора почав досудове розслідування за фактом аварії літака. Дані внесено до ЄРДР за ч. 3 ст. 276 КК україни (порушення правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, що спричинило загибель людей). Українським компанія заборонили здійснювати польоти в Іран до з'ясування причин катастрофи літака МАУ. Експерти влаштують перевірку льотної придатності всього цивільного флоту.