Рубрики
МЕНЮ
Мария Чиренко
Рада національної безпеки і оборони розглядає 7 версій авіакатастрофи літака "Міжнародних авіаліній України", який зазнав аварії недалеко від Тегерана. Про це повідомив секретар РНБО Олексій Данилов, передає "Радіо Свобода".
"Версій ми маємо сім – чотири у відкритому доступі, три версії є поки що закритими. Остаточне рішення ми можемо ухвалити, коли будуть проведені повністю всі дослідження, які потрібно в цьому випадку відпрацювати", — сказав він.
Данилов зазначив, що українські експерти, які беруть участь у розслідуванні причин авіакатастрофи, "є найкращими фахівцями, які є в нашій країні, вони займалися питаннями стосовно "Бука", яким був збитий літак на території Донецької області".
Як повідомляли "Коментарі", український лайнер зазнав аварії недалеко від тегеранського міжнародного аеропорту ім. Імама Хомейні.
Представник аеропорту Тегерана розповів про те, що причиною аварії українського пасажирського літака в Ірані стало загоряння двигуна. Проте в авіакомпанії версії про технічну несправність і помилку екіпажу відкинули. Пізніше були знайдені чорні ящики, які отримали пошкодження. Частина інформації з них втрачена. Відомо, що літак під час польоту зробив розворот і намагався повернутися в аеропорт. Влада Ірану направила запрошення для участі в розслідуванні авіакатастрофи літака "МАУ" представникам різних країн, у тому числі України і США.
Раніше в РНБО заявили, що розглядають чотири версії аварії літака "МАУ": ураження літака російської зенітною ракетою, зіткнення з літаючим об'єктом, зокрема БПЛА, руйнування і вибух двигуна з технічних причин, а також теракт на борту літака. Представники розвідки США, Канади і Європи стверджують, що причиною катастрофи літака "МАУ" в Ірані стала технічна несправність, а не ракетна атака.
Новини партнерів
Новини